Pages

Survivor...

Zima zbliża się wielkimi krokami, a ja cały czas nie miałem porządnego płaszcza na chłodniejsze dni. Ceny sklepowe dobrego jakościowo płaszcza czy też kożucha, (nawet w sieciówka) są dosyć wygórowane, dlatego będąc w lumpach ostatnimi czasy rozglądałem się za czymś ciekawym.  Nawet jednego dnia znalałem bardzo ciekawy płaszcz  przed kolano, dwurzędowy, ale cena mnie powaliła - jak na lump 120 zł to przesada. Wychodzę z założenia, że co w SH kosztuje powyżej 10 zł nie znajdzie się w mojej szafie, dlatego szybko odłożyłem płaszcz na miejsce. Jakież było moje zdziwienie kiedy poszedłem po tygodniu a mój dwurzędowy płaszcz wisiał cały czas na wieszaku - tym razem cena była bardziej zachęcająca. Nawet chciałem się skusić... Kiedy Pani powiedział mi, że może mi go sprzedać za 10 zł, bo i tak nikt go nie kupi. Nie oglądałem się ani chwili. I tak zdobyłem świetny płaszcz w cenie, która mnie satysfakcjonowała;p Ale nie on jest dzisiaj głównym aktorem wieczoru. Gwiazdą wieczoru jest inny kożuch z Sh ( tak wiem, miałem ostatnio wiele szczęścia w lumpach), który gdy tylko go zobaczyłem wiedziałem, że będzie mój. Jest bardzo ciepły i na pewno sprawdzi się zimą :)

Jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, ale niestety tak to już jest, że o 15  jest szaro i ciężko uzyskać dobre zdjęcia :)






Coat - Sh

T- shirt - Sh

Vest - Sh

Jeans - Pull&Bear

Necklace - Asos.com

Boots - BigStar