Pages

Leather Brogues...

Te buty wręcz śnią mi się po nocach. Szukałem ich wszędzie. Było ich pełno, niestety mojego rozmiaru nie było nigdzie. Jak już się pojawiły- za nawet przystępną cenę, byłem tak spłukany, że nie kupiłem. Tym razem nie mogłem przegapić takiej okazji. Na Asosie pojawiły się i w dodatku po krótkim czasie zostały przecenione. W końcu się udało - już lecą :)

A mowa o popularnych Leather Brogues, wywodzących się ze Szkocji i Irlandii. Buty te pochodzą od prymitywnego obuwia robionego z niegarbowanej skóry z otworami, które miały ułatwić odpłynięcie wody z buta po przekroczeniu mokrych  terenów. Dzisiaj oczywiście zmieniły one swoją funkcję i przeznaczenie. Skórzane Brogues'y z ozdobną perforacją i ząbkowaniem, mogą być zestawione zarówno w eleganckim, jak i casualowym luku :) Odpowiedni dobór elementów garderoby pozwoli wydobyć cały och urok. Ja jestem ich zdecydowanym zwolennikiem i już się nie mogę doczekać swoich :)


A oto i moje Leather Brogues...