Pages

Lazy Summer Days...

Kolekcja Burberry S/S 2011 zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Podobało mi się w niej praktycznie wszystko. Najbardziej przypadła mi do gustu skórzana kamizelka. Oczywistym jest, że na Burberry mnie nie stać, jednak liczyłem na którąś z sieciówek. Zara nie zawiodła. Zrobiła bardzo podobną, jednak cena znowu poza moim zasięgiem... No ale od czego mamy wyprzedaże :) Udało mi się ją kupić przecenioną o 420 zł!!! Takie zakupy lubię :)
Zegarek to z kolei prezent. Wyobraźcie sobie, że ma już 51 lat i cały czas działa. Dostałem go od przyszłego teścia. Szukałem takiego już od dawna, takiego ze skórzanym, szerokim paskiem.

 Photos by Zuza
Shoes-BigStar
Jeans-Asos.com
Bag-Bershka
Belt-NewYorker
Bandane-Delamo
Bracelet-Asos.com
Watch-Vintage
T-shirt-H&M
LeatherVest-Zara
Necklace-Asos.com
Sunglasses-Cubus
Hat-NewLook.com