Pages

Just Get Over It

Dzisiaj po raz pierwszy od stycznia byłem na uczelni. Trochę dziwnie się czułem;p Kiedy wykładowca wyczytał moje nazwisko, automatycznie powiedział "nie ma"! Jakież było jego zdziwienie, kiedy z uśmiechem i wielką dumą, z ostatniej ławki,  krzyknąłem "JESTEM"! No i muszę się pochwalić - wziąłem się za pisanie magisterki. Idzie powoli, ale mam nadzieję, że teraz będę miał już większą motywację :)
Co do samego outfitu, to nic szczególnego się tutaj nie dzieje ;) Prostota absolutna. Skóra, biały t-shirt, "nowe" lumpowe spodnie i drobne dodatki :) W przyszłym tygodniu zapowiada się ładna pogoda, więc szykujcie się na powrót kolorów :) No i nie mogłem się zdecydować, które zdjęcia mi się bardziej podobają, więc macie 2 wersje. Sami oceńcie, które wolicie ;)
 Photos by Zuza
Boots-BigStar
Jeans-SecondHand
Bag-5preview
T-shirt-H&M
Jacket-Zara
Bracelet-Asos.com
Necklace-Asos.com
Hat-Asos.com 
Sunglasses-NewLook.com