Pages

Siberian man...

W tym tygodniu nie prezentowałem żadnych nowych setów, gdyż zwyczajnie nie było szans na zdjęcia. Moja szafa powoli już się przygotowywała na wiosnę i szczerze powiedziawszy, te ostatnie mrozy strasznie mnie denerwowały. Hehe. Po pierwsze za każdym razem kiedy wychodziłem musiałem mieć na sobie kilka warstw ubrań oraz kożuch - nie lubię tego. Po drugie w mrozach sięgających 20 stopni, nasz samochód nie miał ochoty na wystawianie maskki poza garaż! Na szczęście ma być już lepiej. Póki co prezentuje set, który odzwierciedla to, jak codziennie wyglądałem wychodząc do pracy. Najważniejsze, aby było ciepło :)
                                                                                                                           English version



Photos by Zuza 
 Coat - Sh
Hat - Asos.com
Gloves - Reserved
Pants - Reserved
 Boots - Asos.com
Bag - Asos.com
Scarf - Stradivarius