Pages

Robert Kupisz S/S 2011

Kiedy tylko się dowiedziałem, że Robert Kupisz planuje swtorzyć własną kolekcję ubrań, byłem pewien, że mi się spodoba. Długo czekałem na jakiekolwiek informacje na ten temat. W końcu w zeszłym tygodniu, na marginesie u fryzjera, przypadkiem natknąłem się na lutowy nr "Twojego stylu". Ku mojemu zaskoczeniu, znalazłem tam kilka zdjęć pierwszej pełnej kolekcj autorstwa Pana Roberta. Po powrocie do domu poszperałem trochę w necie i kilka spraw się wyjaśniło. Zdjęcia w necie się znalazły. Gorzej już było ze znalezieniem informacji na temat daty i miejsca oficjalnej premiery.  Jednak po dłuższym czasie i to udało się ustalić. I tak prezentacja kolekcji odbędzie się 17 marca w lokalu przy ulicy Mińskiej 25 w Warszawie :) 
Dzisiaj chciałbym Wam przedstawić kolekcję męską, jutro będzie damska :)

Co do samej kolekcji - jest zupełnie taka jak się spodziewałem. Zdecydowanie casualowa. Powiedziałbym bardzo osobista. Jak mówi sam Kupisz "...są to rzeczy, które sam mógłbym nosić. Inspiracją jest dla mnie ulica i zespoły z lat 70-tych. Przez to ubrania mają nowoczesną formę, oryginalną strukturę, nierówny kolor...".
Widzimy tutaj charakterystyczne dla niego lużne spodnie z obniżonym krokiem, eleganckie koszule połączone z wręcz dresowymi spodniami oraz sportowe marynarki. Trafia to bardzo w mój gust. Podobno, rzeczy te wykonane są z materiału, którego nie trzeba prasować. Słyszałem wiele niepochlebnych opini na temat takich materiałów, no ale zobaczymy jak sprawdzi się to w tej kolekcji.  

Żeby nie było tylko pochwał, trzeba zaznaczyć, że kolekcja nie jest w żaden sposób odkrywcza. Kto w jakimś stopniu śledził styl Pana Roberta, mógł się spodziewać tego typu rzeczy. Mieszanka casualu z miejską elegancją, przyprawiona sportowymi elementami.
Nie jestem pewien, czy zdjęcia które widzicie poniżej, prezentują całą męską kolekcję. Na bank brakuje jednej z moich faworytek, dwutonowej granatowej kurtki jeansowej. Nie wiem jak z resztą. Pozostaje czekać do 17 marca :)
Moimi faworytami zdecydowanie są: wspomniana wcześniej jeansówka, czarne spodenki z zamkami oraz spodnie i sweter z ostatniego zdjęcia.  Ciekawi mnie też bardzo dostępność ubrań oraz ich cena. Sam Robert Kupisz mówi, że ubrania są dla ludzi z ulicy. Może i ceny takie będą. Jak się czegoś dowiem dam znać :)

Zdjęcia pochodzą ze strony Plejada.pl