Pages

Sea Of Sand...

Już od dłuższego czasu miałem zamiar ubrać się w coś, co będzie nawiązywało do trendu marynistycznego. Latem sprawa jest ułatwiona, zimą jest już trochę gorzej. Głównym elementem jest tutaj granatowa, dwurzędowa marynarka. Podwinąłem rękawy, żeby "ująć" jej powagi i nadać  bardziej codziennego wyrazu. Nie mogło też zabraknąć t-shirtu w paski. Buty choć zdecydowanie zimowe, nawiązują nieco stylistyką do butów typu "boat shoes". Komin pożyczyłem od Zuzki :) Swój zgubiłem, a ten jest wręcz idealny :)
Spodnie to z kolei jeden z niewielu moich wyprzedażowych łupów. Ogólnie rzecz biorąc, rzadko kupuję w reserved, jednak tym spodniom, w tej cenie ( 39 zł ), nie mogłem się oprzeć. 






Photos by Zuza 

Boots - Asos.com
 Pants - Reserved
 T-shirt - H&M
 Blazer - Sh
 Bracelet - Asos.com
 Snood - from my Girlfriend  ( iloko.pl )