Pages

Clear And Present Danger...

Dzisaj kolejny, nieco bardziej elegancki, set. Look zdecydowanie monochromatyczny. Do ciemych granatowych jeansów, które z miejsca stały się jednymi z moich ulubionych, dodałem granatową koszulę i czarny krawat. Krawatów nie zakładam zbyt często, ale jeśli już to robię, to ten wybieram najczęściej. Zresztą nie mam dużego wyboru. Posiadam zaledwie 2.  Nie do końca dobrze czuję się w całkowicie formalnym ubiorze, dlatego żeby nieco "rozluźnić atmosferę",  zarzuciłem długi kardigan i ciężkie buty. 
Zdjęcia nie są najlepszej jakości. Wynika to z faktu, że nie lubię ich robić w miejscach publicznych, tym bardziej przed centrum handlowym. Cała masa gapiących się na mnie ludzi, którzy jakby pierwszy raz w życiu widzieli, że ktoś robi komuś zdjęcia, sprawia, że nie mam ochoty ustawiać się do kolejnych. Niestety tym razem inaczej się nie dało i wytrzymalem zaledwie kilka ujęć.  Nie ma jak to zdjęcia w lesie :) Tam czuję się swobodnie :)
Jeszcze do jutra możecie oddawać głosy w konkursie BlackMaga. :)  






 
Photos by Zuza

 Jeans - Zara
Boots - BigStar
Shirt - Sh
Cardigan - Asos.com
Belt - Bershka