Pages

You'll Never Know...

Nawet się nie spostrzegłem, a święta już za mną. Nie za bardzo miałem możliwość odczucia świątecznej atmosfery, gdyż za dużo się działo w tym czasie innych rzeczy. Gawiazdor był w tym roku bardzo hojny i do tego dokładnie wiedział czego chcę :) Dzisiaj jednak nie zobaczycie żadnego z prezentów ;p Dzisiaj chciałbym Wam zaprezentować "weselny" look. W drugi dzień świąt pojechaliśmy na wesele. Miałem już wcześniej zaplanowane co ubiorę, jednak to co zamówiłem nie spełniło moich oczekiwań i trzeba było na szybko kombinować coś innego. Dobrze, że w pobliżu znajduje się kilka SecondHandów, które czasami potrafią uratować skórę;p Tak też się stało tym razem. Marynarka, którą znalazłem okazała się strzałem w 10 :) Oryginalna, a do tego praktycznie jak nowa :) Również koszula jest z Sh. Znalazłem ją zupełnie przypadkiem i jak tylko zobaczyłem metkę (Zegna) natychmiast wiedziałem, ze bedzie moja :) Koszula jest w idealnym stanie, a do tego w wykonaniu widać dbałość o każdy szcegół. Zdjęcia są raczej słabej jakości i nie do kńca oddają kolory. Guziki, np. są czarne ze złotą obwódką.

Shoes - Asos.com

Trousers - H&M

Belt - Bershka

Blazer - Sh

Shirt - Sh (Zegna)

BowTie - Asos.com