Pages

Asos...

Jeszcze jakiś czas temu zakupy w sieci wywoływały u mnie jedynie niechęć, zwłaszcza jeśli chodziło o odzież. Każdą rzecz musiałem obejrzeć, przymierzyć, sprawdzić jaka jest jakość itp... Wolałem przejść się do poczciwego centrum handlowego, przeciskać się między wieszakami i walczyć o swój rozmiar ;p Obecnie rzecz ma się zupełnie odmiennie. Drażnią mnie Ci wszyscy ludzie - przepychający się i niekulturalni. Z jakością obsługi też jest różnie... Dlatego od kiedy odkryłem stronę Asos.com, moje wizyty w centrach handlowych zmalały do minimum. Strona jest świetna. Oferuje duży wybór asortymentu, podąża za najnowszymi trendami, a co najważniejsze można tam zdobyć naprawdę świetne rzeczy w przyzwoitych cenach. Dodatkową zaletą jest to, że możemy tu znaleźć również rzeczy światowej sławy projektantów. Na przecenach można naprawdę upolować perełki.

Dosyć słodzenia, bo to nie sponsorowany post;p Chciałem tylko pokazać kilka świetnych rzeczy, które tam znalazłem ostatnio. W tym wypadku nie powiem, że jest świetny towar i jeszcze w przystępnej cenie, gdyż t-shirt za 170 zł lub sweter za 750 zł, to dla mnie przesada, ale może kogoś to zainspiruje do własnych przeróbek. Ja już mam masę pomysłów...